ellenhoog

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Ellen Höög - 25 januari 2013 17:20

har jag nämnt förresten att mission blondie är påbörjat? haha.. fan va jobbig jag är, mitt hår måste verkligen hata mig. lär ju behöva klippa av det igen.. 

från:


till:



var det värt det? FUCK NO.
here we go again.

Av Ellen Höög - 25 januari 2013 16:44

det känns så tomt här i nynäs när jag vet att min broder är på åland, rockar fett på fotbollsplanen och bankar skiten ur motståndarna utan mig. de var så jävla nice när vi var där tillsammans, fan va kul vi hade.


Fotbollscup i Finland 2012, tryck hääär!


 

Av Ellen Höög - 25 januari 2013 16:24

stannade hemma från skolan igår eftersom jag hade så extremt jävla cpont i halsen efter mitt och emmas gapande på solosången i onsdags.
hahahah hade en gehörlektion i onsdags som jag var lite nervös att gå till. har nämligen bara vart på den lektionen en gång sedan jag började i nynäs, vilket för snart tre månader sen.. Förra veckan var jag ju på begravning på onsdagen så när emma sa till läraren:
- ellen kommer inte idag, hon är på begravning
så svarade han:
- ellen? vem är ellen?

o efter att få höra det av emma så var jag väl inge vidare taggad att dra på lektionen i onsdags men jag känner att det är dags att ta tag i skolan nu så jag drog dit.
- är det du som är ellen?
- hähä, mjaa..
- gör det här.
- okeej..

Fick pappret, gjorde det han bad mig att göra, fattade ingenting men jag gjorde det iallafall.
på solosången fick jag besked om att jag skulle sjunga " Man in the mirror" på öppethus tors 31/1 med emma som
överstämma! sitter o lyssnar på den nu o har gjort det i typ 3 timmar för att få in i huvudet när tonerna går upp och när dem går ner. det är en rätt lätt låt men det blir så mycket att anpassa sig till när det är en "körar" och med en överstämma att tänka på.. aja det ska nog gå bra! 

gymmade idag, körde på crosstrainer i 15 minuter, sprang i 20 minuter, cyklade i 10 minuter och körde lite rumpövningar, ikväll ska jag till adde, sova där och mysa och i helgen blir det ett 7jävlandes massa plugg, svenskatal, naturinlämning osvosv.. sen blir det att kurera halsen!

 


Tidigare månad - Senare månad

Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards