ellenhoog

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Ellen Höög - 6 januari 2013 19:17

Åherre, har suttit o pluggat oavbrutet tills jag åkte o träna o pluggat oavbrutet sen jag kom hem från gymmet..
Min hjärna har typ skrumplat ihop sig till ett russin! jag har sugit upp alla kunskaper som nånsin existerat där och nu har hjärnan blivit ett brunt, skrynkligt russin..
OCH ÄN ÄR DET INTE ÖVER!? okej jag förstår vad ni tänker: 
Dumma idiot som sitter två dagar innan skolstart med 5 inlämningar o ett prov? 
Och jag tänker inte käfta emot er när det gäller det. dumma mig.
Men nu har jag bara en uppgift kvar o sen får jag råplugga till provet imorgon. 
Hoppas eran söndag är något mindre brutal än vad min har varit hittills.

 
 

Av Ellen Höög - 6 januari 2013 17:19

Kom nyss hem från gymmet.. åherre känns som det vrider sig i magen så fort jag anstränger den och det kändes som det gick flera år tills jag äntligen kom fram till ytterdörren efter alla trappsteg jag var tvungen att ta.
ni kanske förstår att jag tränade mage & ben?
Nu kan jag inte göra annat än att lägga mig ner, vänta på mat & fortsätta det eviga projektet att ta itu med alla dessa skoluppgifter jag ska va klar med i övermorgon. fuck my life.

 

Av Ellen Höög - 6 januari 2013 11:15

Godmorgon! Somnade runt kvart över tre inatt så är väl inte så hyper som jag vill vara..
drömde världens sjukaste dröm också inatt.. när jag vaknade till ett par gånger under tiden jag drömde den så kändes det så uppenbart och inget konstigt alls liksom och när jag vaknade nu imorse så kändes det ju helt jävla sjukt, äckligt, obehagligt. som en mardröm typ.. drog upp persiennen dirr. Men nu ska jag försöka få upp emma så jag har någon att dra o träna med! Ha en toppensöndag!
 

Tidigare månad - Senare månad

Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards