ellenhoog

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Ellen Höög - 13 januari 2013 22:33

en aning besviken, ledsen o vettskrämd lägger jag mig i storasysters säng inatt..
lääär ju kunna sova själv efter den här filmen, äckligaste jag sett. ångrar redan att jag såg den.

för att minska på den äckliga filmens budskap så låg jag hela tiden med kudden framför ansiktet o ögonen på mobilskärmen. låg o kikade med massa kompisar för att liksom komma bort.
haha ja jag vet.. varför inte bara stänga av filmen eller lämna rummet? är en aning psyko idag..
imorgon blir det skola till 18:30 som alla måndagar o direkt efter blir det bussen till gymmet med emma.
lär ju va en aning trött efter det så kommer nog slumra in rätt fort imorgonkväll.

men nu ska jag stänga ner datan, kanske sätta på abduction o försöka somna till den, se fram emot morgondagen som endast kan bli bättre än den här dagen o försöka fundera ut vilka som är värda den tiden jag ger dom o vilka som inte är.
godnatt fina ni, sovgott!


Av Ellen Höög - 13 januari 2013 18:55

förlåt för den urusla uppdateringen.

i fredagskväll kom andreas hit, vi kollade lite på one tree hill.
Hade fixat mysigt med tända ljus, massa godis, läsk osv så vi tog det bara lugnt.
i lördags satt jag o spelade från klockan 14:00 - 00:30.. kan varit den skönaste lördagen på länge..
o idag har jag tränat i några timmar, tagit det lugnt o träffat adde osv.
men nu ikväll så ska jag dra ner till centrum med sanne, köpa något gott o hyra en skräckfilm o sedan ba ha det allmänt tjill eftersom det är ny skoldag imorgon o nytt schema dessutom. schemat suger! puss

 

Tidigare månad - Senare månad

Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards