ellenhoog

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Ellen Höög - 5 januari 2013 22:50

tanken var att jag skulle plugga.. har suttit vid datan sedan klockan 19:00 o tänkt samma tanke om och om igen och beslutade mig klockan 20:30 att jag skulle börja klockan 21:00... sitter fortfarande här med oöppnade böcker med facebook och mobilen i högsta hugg. åh fml.
Eftersom jag hoppade in i Estetlinjen mitt i terminen så har jag en hel del att jobba ikapp och skulle använda mig utav lördagen, söndagen och måndagen till att ta ikapp i allafall hälften.. började på det första arbetet för tre dagar sen och har inte orkat fortsätta med det.. 
Igår var det fest och jag är väl helt okej i huvudet nu antar jag men vafan.. det är lördag liksom..


Från festen igår.
 

Av Ellen Höög - 5 januari 2013 22:13

tjallå, känns faktiskt lite tragiskt och jobbigt att byta blogg efter alla dessa år men jag kände att det var dags.
Så för er som inte har nån aning om vem jag är så tänkte jag köra en snabb sammanfattning :

Ellen Sophia Höög är namnet. 16 vintrar, 17 om 1 månad och 5 dagar. 
Bor i en liten håla söder om Stockholm, Nynäshamn kallas den. 
Frågar ni mig så är det en mysig liten ort, fråga nån annan o ni får ett helt annat svar.
Här bor jag i en lägenhet med min pappa, lillebror o storasyster.
Jag har 5 syskon. 3 äldre systrar, 1 äldre bror och 1 yngre bror. Och med 5 år mellan varje så är det lätt att hålla koll på åldern. 12, 17, 22, 27, 27, 32. 
Jag går i Nynäshamns gymnasium, inriktning Estet/sång. Innan det så gick jag på John Bauer inriktning Frisör.
I framtiden ska jag att jobba med hår, smink och naglar är tanken. ska jag skriva anledningen till varför jag slutade på frisörlinjen så blir den ingen kort sammanfattning, snarare en novell så jag hoppar det idag.
Jag har en väldigt stor kompiskrets vilket är något som jag är otroligt jävla cpöverlycklig för.
har även en pojkvän som jag om tre månader har 1 år med som jag älskar något otroligt.
på fritiden älskar jag att va med vänner, festa, shoppa, va med andreas (pojkvännen), träna och ba ha allmänt kul. nu ska jag inte skriva mer goja på det här inlägget. tjarå!

 


Tidigare månad - Senare månad

Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards