ellenhoog

Alla inlägg under september 2013

Av Ellen Höög - 7 september 2013 00:02

heeey guys! 
åherregud vad längesen det var jag skrev. jag är jätteledsen för det men det har varit så mycket med bröllop, turkiet, skolan, kompisar och pluggande så varje gång jag hunnit ta det lugnt en stund så har jag utnyttjat det till max.
men nu är jag tillbaka och jag måste bara erkänna att jag saknat att blogga. bloggandet gör mig liksom hel på ett sätt. Den gör mig motiverad att göra saker och att hålla igång så under den här perioden utan bloggen har jag ätit mer onyttigt än vad jag ätit på hela året hitills. 

Självklart ska bilder från bröllopet, all shopping, turkiet osv visas här på bloggen, tänkte göra en ny kategori för bilder och sånt så det blir lättare för er som vill se (de kommer visas som blogginlägg med) men det får bli imorgonkväll eller på söndag. Just nu sitter jag här med årets sista godisskål och årets sista glas med vanliga coca cola.
efter idag är det bye bye till allt socker och alla kolhydrater, nu jävlar.


Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards