ellenhoog

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Ellen Höög - 9 oktober 2013 19:57

Nyss hemkommen från ett svettigt gympass. herregud, imorgon kommer jag ha ont i hela kroppen..
Idag har det blivit lite fuskande med maten. inte med min diet utan bara själva ätandet. Det enda jag har ätit idag är en tallrik skinksallad, en kokosboll och ett stort glas mjölk och konstigt nog är jag inte ens hungrig nu?
men pappa håller på för fullt med att laga kassler så alldeles strax måste jag springa och fixa min sallad till den.

efter maten och en dusch är det pluggande som gäller, ligger rysligt mycket efter nu.. shame on me som planerade att plugga hela dagen idag efter sjukhuset men som fastnade 7 timmar jobbandes på kicks istället...

Av Ellen Höög - 9 oktober 2013 09:41

Frukosten idag blev hemmagjord skinksallad.. pappa ska handla ordentlig frukost till mig ikväll, jag har skrivit upp en lista med allt jag behöver. Till skinksalladen äter jag 2 omega3, 1 kosttillskott och 33cl vatten.
idag kommer första utmaningen, vi ska ut och fika. vafan kan man äta på ett café som inte innehåller kolhydrater?!

Av Ellen Höög - 9 oktober 2013 09:09

ligger i sängen fortfarande med världens träningsvärk. bästa känslan som finns.
alldeles strax ska jag till sjukhuset och sen fika med mamma och danne. efter det har jag inte betsämt mig för ifall jag ska dra och träna direkt och sen plugga eller om jag ska plugga och sen träna. haha vilka ilandsproblem.
ha en grym onsdag mina vänner!


Ovido - Quiz & Flashcards