ellenhoog

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Ellen Höög - 11 juni 2013 21:03

ett enkelt o snabbt tips som ger hur bra resultat som helst är citronsaft!
ta citron antingen i hela håret eller gör slingor innan du går ut i solen och redan samma kväll kommer du se stor skillnad! 


Av Ellen Höög - 11 juni 2013 20:50

 
LdB's Sweet Pea & Silk innehåller äkta silke och vitt te som hjälper din hud att få lyster och bli silkeslen!
den är baserad på 100% vegetabiliska oljor vilket gör att din hud får naturlig fukt utan att täppa till porer och utan att kladdda. Den reparerar torr och skadad hud och lukten är fantastisk.
Denna bör användas minst en gång om dagen o alltid efter dusch/bad för bästa resultat.
helt klart värd de 50:- den kostar!!

Av Ellen Höög - 11 juni 2013 19:22

nu ska jag sätta mig i badet med hårinpackning o ansiktsmask.
sen ska jag fixa mina naglar och smörja in mig med alla möjliga sorters lotions.
sen ska jag lägga mig i sängen framför How i met your mother o bara dö.
så trött blir man efter en dag med massa badande, solande, springande, målande, ätande, tv:tittande, skratt, lekande, vattenkrigande med världens bästa ungar!! 

imorgon ska jag förhoppningsvis ut med båten med andreas o ha en kvalitetsdag med honom.
senare på kvällen ska jag till ett av mina sommarjobb och prata tider och dagar osv, kommer antagligen jobba där från 22 juni till 20 augusti! förhoppningsvis
hoppas ni haft en bra tisdag!

Av Ellen Höög - 11 juni 2013 19:17

Av Ellen Höög - 11 juni 2013 19:13

tjenamors! har nyss jobbat som barnvakt i några timmar!
egentligen hade jag bestämt mig för att inte ta några extrajobb nu under tiden tills mitt riktiga jobb börjar den 17:de eftersom det kommer bli otroligt stressigt under en period o jag behöver nog ha så roligt som möjligt men samtidigt vila så mycket som möjligt tills dess.

mina arbetsdagar kommer börja klockan 9:00-16:00 och sen börjar jag jobba på mitt andra jobb igen vid 18:00-23:00 och sen om o om o om igen, tills jag på lör-sön bara jobbar 11:00-19:00. sen blir det nog barnvaktsjobb däremellan också!
kommer nog inte bli någon brun sommar i år känns det som.. dock blir det väldigt mycket pengar!!!



Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards