ellenhoog

Alla inlägg under juni 2013

Av Ellen Höög - 24 juni 2013 17:11

kom nyss hem från jobbet. tro det eller ej men det blir faktiskt jobbigt efter ett ta att bara ligga o sola hela dagarna. under snart två veckors tid har jag tjänat ca 5000:- på att bara ligga o sola o larva mig. 
visst är det skönt osv, men det känns så jävla lall att bara ligga där o inte göra ett skit. aja, bäst att njuta,
snart börjar "riktiga" arbetet o då kommer jag va ledsen över att jag inte får sitta o lalla...

Av Ellen Höög - 22 juni 2013 11:40

glad midsommar mina vänner!
hade fullt upp igår så det blev varken inlägg eller bilder.
dagen började med att alla fixade sig iordning, sen drog hela andreas familj till sorunda där vi kollade på midsommarstången och fikade lite osv! det var otroligt mycket folk! visste inte ens att det fanns plats så mycket folk i lilla sorunda.

efter det drog vi hem, alla bytte om till myskläder o i mjukisbyxor och slapp tröja satt alla o käkade maten vi grillat och tårtan annika bakat! det var hur gott som helst så jag åt en aning för mycket av allt. fy mig.

senare framåt kvällen fixade jag, julia o maggan oss i ordning inför fest o vid 22 tiden drog jag, andreas, maggan, julia, melker, mattias o julias kompis till torö där vi dansade, drack, umgicks o hade trevligt!
till min stora förvåning var alexander, kevin, hampus, oscar, kalle osv o deras kompisar där o det gjorde det hela en aning roligare!

det enda jag har att bjuda på idag är mina lama mobilbilder, ikväll får ni systemkamerabilderna!

 

Av Ellen Höög - 18 juni 2013 15:46

andra dagen på jobbet avklarad! nu är det endast tretton jobbdagar kvar!
idag har jag haft lite mer att göra så dagen har gått fortare än vad den gjorde igår.
jag har varit ute hela dagen o klippt gräs, tömt båtar på vatten, rensat rabatter o solat!
jobbar med två grabbar, theo o adam, som är jätteroliga att jobba med också o det gör det hela
ännu roligare! imorgon väntar ännu en arbetsdag, med ännu mer saker att göra.. något jobbigare 
saker att göra, menmen! nu ska jag spendera tid åt linda!

NSS

Av Ellen Höög - 17 juni 2013 18:28

första dagen på jobbet avklarad.
det fanns inte så mycket att göra så det gick ganska segt..


Av Ellen Höög - 16 juni 2013 20:25

krökade för tredje gången den här månaden nu i torsdags, tro mig, det känns i hela kroppen.
vi firade skolavslutningen igen, precis som vi gjorde förra veckan fast aningen större den här gången!
men det var otroligt roligt! jag o linda samlade ihop 13 tjejer som trotsade vädret o kom hit o grillade, drack, spelade spel o tävlade! efter 3,5 timme gick vi ned till nicksta där vi träffade våra grabbar och andra kompisar o festade vidare med dem! självklart var det också roligt, dock föredrog jag förkröket en aning mer! efter nickstafesten gick jag o andreas hem till mig o somnade på stört! dagen efter var mindre rolig. bakfull som fan agerade jag barnvakt till två vilda grabbar som skulle hoppa omkring o aldrig sitta stilla.
man mår som man förtjänar.

Av Ellen Höög - 16 juni 2013 20:22

jag är sjukt ledsen för den värdelösa uppdateringen!!
jag ser att läsarantalet bara minskar o minskar o det suger ju med tanke på att jag har haft över 200 de senaste veckorna.. det är sommarlov nu o jag har inte all tid i världen!
är jag inte med adde eller kompisar så är jag barnvakt, med mina syskon, ute med båten eller något annat roligt så jag har helt enkelt inte haft tid.. ska försöka bättra mig!


Av Ellen Höög - 11 juni 2013 21:03

ett enkelt o snabbt tips som ger hur bra resultat som helst är citronsaft!
ta citron antingen i hela håret eller gör slingor innan du går ut i solen och redan samma kväll kommer du se stor skillnad! 



Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards