ellenhoog

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Ellen Höög - 5 november 2013 23:00

Idag känns det som att det kommer vara en riktigt bra dag! har vaknat helt på rätt sida, är jätte taggad på praktiken och träningen efter praktiken, ska köra armar, bröst och axlar ikväll. efter gymmet ska jag även träffa min fina älskling som jag inte har träffat sen i söndags morse och han ska sova hos mig.
dagen kan inte bli mycket bättre, huh?

Av Ellen Höög - 5 november 2013 19:01

sitter och slänger i mig ett paket nykokade nudlar, snart är hela tungan sönderbränd..
en stressig dag som vanligt, först praktik sen hem och stressa i sig mat och sen springa till bussen som går 30 minuter efter att jag kommit hem, gymma och sedan kuta hem för att träffa andreas.

och ungefär såhär ser de tre närmsta veckorna ut, plus lite jobb efter träningen emellanåt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards