ellenhoog

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Ellen Höög - 16 november 2013 13:24

åherregud.. jag har haft världens bästa dröm.
Jag och Sara var i Atlanta och hade betalat 600:- för att få komma in Justin Biebers hus och träffa honom ensamma i tre timmar. Han var så jävla rolig, han skämtade och var hur underbar som helst, dock hade min systemkamera gått sönder så jag hade värsta problemen med det, men de slutade med att han ropade på sitt "team" och att dom fotade oss tillsammans och så vidare, jag och sara stannade där i 6 timmar istället för 3 eftersom Justin tyckte vi var så härliga haha..

Det här är andra gången jag drömmer om honom en hel natt - första gången så drömde jag att jag var "one less lonely girl", han tog upp mig på scenen, dansade med mig, pussade på mig och ja.. ni förstår.

började nästan gråta imorse när jag vaknade för att jag ville fortsätta drömma, men en natt med riktig skönhetssömn kan ju bara betyda en sak, den här dagen kommer bli grym.


Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards