ellenhoog

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Ellen Höög - 6 februari 2013 19:14

hårfärgen är urtvättad. det ser mörkare ut än vad jag föreställt mig men det gör ingenting. hellre än jämn, mörk färg än den missfärgade och konstiga färgen jag haft de senaste dagarna. imorgon vet jag inte om det blir skola eller inte eftersom jag börjar 08:15 och slutar 11:30 samt ska jag vara på sjukhuset klockan 13:00. men på kvällen ska jag iallafall vara barnvakt till mina sötnosar. Moa och Ludde. efter det ska jag slinga blonda slingor. vet inte om adde gör mig sällskap då men det hoppas jag. 

 

Av Ellen Höög - 6 februari 2013 18:31

hemma från kicks. helt slut i huvudet dock. men fick med mig lite grejer hem så jag klarar mig.
har färgen i håret nu så ska snart skölja ut den. sen måste jag bara säga att jag är grymt besviken på
Justin Biebers design på hans nya parfym Girlfriend. kan vara den fulaste designen på hela kicks.
hur som helst, det jag fick med mig hem:

Av Ellen Höög - 6 februari 2013 10:24

uppe med tuppen.
pappa kom in o väckte mig tio i åtta för att se hur jag mådde och efter det somnade jag lite varsom. 
gav iallafall upp klockan 08:45 o tog med mig täcket o satte mig bredvid min lika sjuka storasyster i soffan för att kolla på film. men det slutade med att vi satt o stalka folk på facebook o bloggar osv..
vi gjorde nog bättre undersökningar än FBI skulle jag tro.
och nu sitter jag vid min dator i soffan o hon vid sin. det blev ingen film.
ska alldeles strax fixa mig iordning o dra mig ner mot centrum.


                                                                          jag vill ha sommar....
 

Av Ellen Höög - 6 februari 2013 00:07

trött arg sjuk ledsen. bra start på onsdagen huh?
blir hemma från skolan idag också men måste till synsam kl.16:30 för att göra min synundersökning o innan det ska jag försöka att jobba lite på kicks. förövrigt har jag inga viktiga planer. sova kanske.
jag är så otroligt trött men samtidigt kan jag inte sova.. åh jag hatar att va sjuk.
 

Ovido - Quiz & Flashcards