ellenhoog

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Ellen Höög - 9 februari 2013 16:39

Glömde lägga upp bilden på senaste resultatet från slingorna som jag gjorde i torsdags som nästan förstörde mitt liv.. meeeen såhär ser det ut. bilden ger inte håret någon rättvisa, snyggare i verkligheten, enligt mig dock inte så värst snyggt överhuvudtaget men jag överlever! chiao

 

Av Ellen Höög - 9 februari 2013 16:17

drog hem till linda igårkväll så det vart inte mer bloggande för min del. 
vi satt och spelade alfapet? hahaha, nolifers. efter ett tag satte vi på skräckfilmen Gag, varav vi inte ens kollade 3 minuter sammanlagt på eftersom vi hade fullt upp med våra horoskåp.
vi vaknade iallafall sent enligt mig, tidigt enligt linda - 10:30... då vi gick upp käkade frukost och blev hämtade av pappa och hemkörda till mig. nu sitter vi efter en jävla massa springandes överallt hemma hos pappa och inväntar nathalie och pizza. sen kommer jenny och amanda hit också så fixar vi oss iordning till festen vi ska på ikväll som världens bästa linus har anordnat eftersom jag fyller 17 år imorgon!! 

 


Den 10e augusti 2016 packade jag väskorna med det viktigaste och bokade en enkelbiljett till Australien.

Här jobbar jag som aupair, reser, upptäcker, festar och bara njuter.

Fråga mig

9 besvarade frågor

.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards