ellenhoog

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Ellen Höög - 11 februari 2013 20:23

heej! skoldagen gick relativt snabbt. kom knappt upp imorse dock.. trodde jag skulle dö innan jag ens kom till skolan men efter lunchen så återfick jag lite energi och efter det spårade resten av dagen ur. har precis klippt sannes hår, lite kortare lugg. nu ska jag packa ihop mitt pick och pack, ta tåget till ösmo o bli hämtad i ösmo av addes mamma. jag har fan fått nog nu, nu jävlar ska jag träffa sjukisen!!
skriver mer imorgon!!

                                     äh, var det någon aom sa shopping eller? + 1700:- på bankomatkortet.

 

Av Ellen Höög - 11 februari 2013 00:58

känns otroligt tomt och ensamt i min överdrivet stora säng.. struntar i att andreas har halsfluss, infektioner, virus, feber och bakterier.. vill ha han här nu. dumma dumma dig.


Av Ellen Höög - 11 februari 2013 00:51

när man inte förstår vad de "vuxna" snackar om kan man hänga med dom med samma ordförråd som en själv.
i mitt fall, 1åriga Felicia ♥


Av Ellen Höög - 11 februari 2013 00:39

firade min födelsedag idag med familjen.gårdagen var helt underbar. helt sjukt hur bra vänner jag har, dom allra bästa. är så jävla glaaad! ska lägga upp bilder och videos till er lite senare nån dag nu i veckan så ni oxå får ta del av det. hittills har jag fått:
-en skinnjacka av mamma
-andra kläder av mamma
-maria montazami smink & necessär, 2 läppstift & 1 läppenna för 500:-.... av frida & calle
-presentkort på farsta centrum för 1200:- av världens bästa kompisar
-alkohol o hårfärg av bästebror linda
-justin bieber konsertbiljett av pappa
-2000:- av pappa
-en väska av martin och alex
-justin bieberparfym av ludde och moa




Ovido - Quiz & Flashcards