ellenhoog

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Ellen Höög - 27 februari 2013 22:00

hihi hej baby! tänkte bara säga att ellen är en underbar människa och jag älskar henne mest av allt! får inte glömma att hon är min! bara min så tänk inte ens tanken på att försöka ta henne ifrån mig för det går inte //din kladde <3

Av Ellen Höög - 27 februari 2013 10:38

Dagens frukost fick bli 1 halv grapefrukt och en vanilj/banan-milkshake!
Tänkte skriva lite tips ikväll på bra mättande milkshakes och smoothies som kan ersätta godiset och sockersuget!
Sjöng singstar hela kvällen med sanne igår tills adde kom. vi har laddade ner 14 bra låtar som vi poppade om och om igen. när adde kom så gick vi nästan direkt och la oss. jag var trött eftersom jag hållt igång hela dagen och han hade lanat natten innan så han var självklart en aning tröttare skulle jag tro.

men nu är adde och jobbar hos sin pappa och jag skulle egentligen också jobbat nu men eftersom barnet (som jag skulle passa) blivit sjukare så skulle pappan vara hemma från jobbet och så vidare så han skötte det åt mig idag.
så på så sätt kan jag istället tillägna denna soliga dag till att fira min mammas födelsedag genom att städa ur hennes gamla lägenhet som har sålts. hoppas ni får en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards