ellenhoog

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen Höög - 17 februari 2013 13:52

ta mig tillbaka till värmen, badandet, solandet, tjillandet och spanien tack.


Av Ellen Höög - 17 februari 2013 13:24

godmorgon! vaknade klockan tolv av tv:n.. men med tanke på att jag somnade runt tre så tycker jag att jag förtjänar den sömnen! idag börjar mitt nya liv, hihi. 

skrev nyss ner min frukost i träningsboken, den bestod av 2 fullkornsknäckebröd med ost, skinka o gurka på och ett stort glas mjölk. ska smälta ner maten lite nu och sen åker jag till gymmet och tränar nån timme för att sedan göra sällskap med andreas hem hit, plugga lite o sedan mysa!

kollade på mitt horoskåp oxå (vilket jag gör varje morgon) och det ser helt klart lovande ut!
- Om du har arbetat med att förverkliga ett projekt, kan det nu vara dags för ett genombrott. 
Du bör dock fördela dina resurser på ett effektivt sätt och inte bli slarvig eller ryckas med av framgången.
Ta emot hjälp eller råd från din omgivning, eftersom detta kan göra stor skillnad för resultatet.
Men tvivla inte på din förmåga. Detta kan vara viktigare än du anar.

waaaaah, idag är dagen mina vänner! jag känner det på mig!! idag är dagen då jag äntligen ska kunna påbörja min träning och allt annat ordentligt. heja mig!

Av Ellen Höög - 17 februari 2013 01:40

dagens shopping såg ut såhär:

hittade inte så mycket då vi inte hade så mycket tid på oss, enligt mig. vi sprang ut o in från alla affärer hela tiden!
men fick med mig:
6 par trosor, 1 bh, 1 tubtop, 1 stickad långarmad tröja, 1 ögonbrynspenna, 1 träningsbok & 1 hårinpackning.
och wiiiiiips så var jag 773:- fattigare!

kom på idag när vi var i köpcentrumet att det kanske är nyttigt att skriva ner i en speciell bok hur mycket man tränar, vad man gjorde, hur länge, vilken vikt man klarade, hur mycket man väger, vad man äter och hur det gick.
bara för att liksom känna motivation. man märker ju att det bara går bättre o bättre, men det är lätt att glömma det och hitta viljan att fortsätta, därför ska min lilla träningsbok nu få mig att fortsätta.

Av Ellen Höög - 17 februari 2013 01:22

igår var jag i skolan. hade ett matteprov på 2 A4-papper, svarade på alla frågor, förstod dock inte ett skit av vad jag skrev. blandade alla räknesätt typ. har lärt mig en liten snutt av alla så lika bra att köra på typ.
det blir som det blir!
haha lätt att säga nu, kommer låta annorlunda när Tommy skriver ett F i pannan på mig... fan att jag aldrig kan ta matten på allvar. helvetes jävla skit.
aja, efter matten så kom Kicki och hämtade mig från skolan, vi åkte o fika på torschan. var dock mer hungrig än sockersugen så tog en macka. där satt vi i nån timme o snackade, sen skjutsade hon hem mig, jag packade ihop gymkläderna o åkte till gymmet o gymmade några timmar med sara, sen tog jag bussen till adde o slaggade där.

Av Ellen Höög - 17 februari 2013 01:15

dagen har tillbringats i farsta centrum med linda! vi åkte in med tolv tåget, mötte johan på tåget så vi satt o snackade med honom och sen drog vi en shoppingrunda! fick med mig ett o annat!
slängde in ett snabbt inlägg igårkväll medans adde var nere och pratade med sin mor. har inte kunnat blogga så värst seriöst eftersom jag alltid har haft något att göra!

firade alla ♥s-dag här hemma med andreas! hade köpt in vindruvor, jordgubbar, popcorn, cola, smält choklad o en liten överraskning till honom. vi kollade på en kärleksfilm o låg o myste i sängen! 


Av Ellen Höög - 15 februari 2013 23:24

men jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav.

Av Ellen Höög - 13 februari 2013 22:33

Ovido - Quiz & Flashcards