ellenhoog

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Ellen Höög - 5 augusti 2013 21:55

Nu taggar jag vidare mot Andreas där jag ska tillbringa resten av dagen!
Imorgon ska jag träffa linda, vad som händer då återstår att se!


Av Ellen Höög - 5 augusti 2013 21:41

Tja kompisar! 
idag blev det en tripp till Gröna Lund (en nöjespark) med Alice, Natha och Linda!
Det var otroligt roligt så länge det varade! redan vid 18 var vi tvungna att dra hem då Alice åkte hem
och vi inte ville vara tre där inne (det är rätt så lame då)
Vi åkte nästan alla attraktioner! jag älskar ju allt som går fort, är läskigt och som är högt så självklart 
hoppade vi på Eclipse (världens högsta släng-gunga) och där hängde vi ett tag och tro mig, fan vad
det pirrade i magen! Dock slår ingenting Fritt fall tilt, det värsta jag någonsin har och antagligen någonsin 
kommer att åka. har åkt så otroligt mycket läskiga saker men fan, inget slår den.

Ovido - Quiz & Flashcards