ellenhoog

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Ellen Höög - 9 augusti 2013 16:09

Nu måste jag slänga på mig lite kläder och springa till bussen!
ändrade planer för kvällen, måste dessvärre jobba men eftersom jag börjar 20:00 och barnen ska sova vid 21:00 så kommer tjejerna till mig då istället så spelar vi singstar och kollar på film där hemma!!


Av Ellen Höög - 9 augusti 2013 12:59

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och fixa mig iordning för att sedan ta mig till Andreas jobb och äta lunch med honom. Senare ska jag träffa mina brudar och ha en riktig girlsnight med massa godis, läsk, singstar och film!


Av Ellen Höög - 9 augusti 2013 11:52

Har ni inte sett The Lucky One så rekommenderar jag den starkt!
Ännu en underbar, gripande film från Nicholas Sparks med Zac Efron i huvudrollen.

Av Ellen Höög - 9 augusti 2013 11:22

oh my goood, är jag lite taggad på att börja träna eller?
ser fram emot att göra mitt egna träningschema, matschema osv och bara följa det till fullo.
om 3 veckor och 3 dagar börjar jag igen. Det leder ju till att den här bloggen inte bara kommer vara en skönhetstips- och vardagsblogg utan även en träningsblogg med tips, idéer och motivation dagligen.
shit vad jag längtar.. Den andra september. 

Ovido - Quiz & Flashcards