ellenhoog

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Ellen Höög - 19 augusti 2013 21:00

I'd get it, if you need it. I'll search, if you can't see it.
You're thirsty, I'll be rain. You get hurt, I'll take your pain. 
I know you don't believe it, but i said it and i still mean it,
when you heard what i told you, when you get worried i'll be your soldier.

Av Ellen Höög - 19 augusti 2013 19:01

dagen har inte varit speciellt händelserik.
eftersom alla mina kompisar + pojkvän började skolan idag så har jag endast övat med min kompanjon på bröllopslåtarna, det tog väl sisådär tre timmar innan jag kände att jag kunde gå därifrån helt nöjd.
vill att allting ska vara helt perfekt på bröllopet på lördag så ska även träffa honom på fredag och öva och sen på lördagen i kyrkan innan bröllopet.

annars har jag endast målat naglarna, tvättat, spelat sims, lyssnat på musik och nu kollar jag på how i met your mother och lagar mat. senare ikväll ska jag träffa andreas.
glöm inte bort att det är IDOL ikväll klockan 20:00 på 4:an, missa inte det!


Ovido - Quiz & Flashcards