ellenhoog

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Ellen Höög - 17 augusti 2013 17:26

förlåt för dålig uppdatering.
Igår fixade vi en fest för Linus på lövhagen eftersom han fyllt år i veckan och det var jätte roligt med jätte trevligt folk, både gamla och nya ansikten och det känns alltid lika bra att arrangera saker för en speciell person och se hur glada dem blir. jag var väl hemma runt två inatt med Andreas.

Nu har jag kommit hem från barnkalas, min brors dotter Felicia fyllde år för några dagar sedan så vi firade henne idag och dessutom har jag vart en tripp i kyrkan för att prova akustiken inför bröllopet nästa vecka som jag ska sjunga på, är rätt lagom nervös. Ikväll planerar jag att sitta inne och spela bara, är för trött för att orka göra någonting. 

Från igår:



Från idag:


Ovido - Quiz & Flashcards