ellenhoog

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Ellen Höög - 8 augusti 2013 23:46

Av Ellen Höög - 8 augusti 2013 23:26

You may not be her first, her last or her only.
She loved before, she may love again.
But if she loves you now, what else matters?
She's not perfect - you aren't either.
And the two of you may never be perfect together.
But if she can make you laugh, cause you to think twice and admit to being human
and making mistakes, hold onto her and give her the most you can.
She may not be thinking about you every  second of the day,
but she will give you a part of her that she knows you can break - her heart. 
So don't hurt her, don't change her, don't analyze and don't expect more from her than she can give.
Smile when she makes you haoppy, let her know when she makes you mad 
and miss her when she's not there.

                                                           -Bob Marley

Av Ellen Höög - 8 augusti 2013 19:43

Nu har äntligen mitt paket från H&M kommit!!
Eftersom pyjamasshortsen var slut överallt var jag tvungen att beställa hem dem.
Det är att leka med eld när jag ska beställa hem en sak eftersom det oftast resulterar att det hamnar 5000 andra saker i kundkorgen/shoppingbagen också. Den här gången var det ingen skillnad..
Nu blir det inge mer shopping, bara jobba jobba jobba så jag får med mig tillräckligt mycket pengar till Turkiet så jag bara kan peka och plocka på mig. livet när det är som bäst, peace out!


Leopardshorts - 49:50:- | Svart T-shirt - 49:50:-| Döskalle Scarf - 49:50:- | Leopard Scarf - 59:50:- |

Av Ellen Höög - 8 augusti 2013 19:09

Tips 1!
1. Grundmåla dina naglar med vilken färg du vill (förutom svart) Jag rekommenderar vit eller grå. Låt torka.
2. Riv ut 10 remsor ur tidningen.
3 Lägg en remsa över nageln och droppa på lite vodka eller vilken sprit som helst.
4. Håll kvar pappret mot nageln och vänta i ca 20 sekunder och lyft försiktigt bort det.
5. Trycksvärtan som hamnar utanför nageln kan du ta bort med tops.
6. Måla på ett överlack!

Tips 2!
1. Grundmåla dina naglar med vilken färg du vill (förutom svart) Jag rekommenderar vit eller grå. Låt torka.
2. Riv ut 10 remsor ur tidningen, doppa en efter en i vatten.
3. Lägg en remsa över nageln och vänta i ca 20 sekunder och lyft försiktigt bort det.
4. Trycksvärtan som hamnar utanför nageln kan du ta bort med tops.
5. Måla på ett överlack!

Och Voilà! en enkel men snygg look som passar alla typer av outfits.
Tips 1 funkar garanterat, Tips 2 är en enklare metod jag själv inte hunnit testa än men som
jag har hört ska fungera i princip lika bra! 

Av Ellen Höög - 8 augusti 2013 17:43

jag och andreas kan inte nöja oss med att laga pyttipanna eller steka en hamburgare när vi är ensamma hemma. 
vi slår på stort, likaså med efterrätter. kommer bli dyrt när vi flyttar hemifrån.

Ovido - Quiz & Flashcards