ellenhoog

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Ellen Höög - 13 augusti 2013 16:45

färdig och taggad på att dra på tjejkväll med mina fina tjejer. 

 

Av Ellen Höög - 13 augusti 2013 16:03

Jag vill tipsa er om thrill-ogin The Final Destination. Det finns fem filmer, jag har sett de tre första.
Själv tycker jag att den tredje är bäst. en perfekt skräckfilm för dig som gillar skräckfilmer utan hoppscener.
jättebra, spännande och jättebra handling. shoot peeps.

  

Av Ellen Höög - 13 augusti 2013 15:15

idag blev det en tripp in till Handens sjukhus för att kolla så att min P-stav sitter rätt osv.
Linda följde med så självklart räckte det inte med att bara gå till sjukhuset och åka hem igen, vi gick in i köpcentrumet.. duktig som jag var så plockade jag på mig varor i varje affär MEN la tillbaka dom utan att prova dom innan vi gick därifrån. motivationen var"tänk om du hittar ett par mycket snyggare shorts i Turkiet och tänk om du inte har råd med dom bara för att du köpte just dom här shortsen idag." det funkade. nu måste jag hålla mig ifrån allt shoppande enda tills nästa helg, hur ska det gå?

   

Av Ellen Höög - 13 augusti 2013 14:55


Kicks nya Dip-in nail polish remover är en ny favorit från min sida. du bara stoppar in fingret i burken och snurrar lite så försvinner nagellacket, det är enkelt och det gör det hela lite roligare. Ett till plus är att du slipper alla dessa tussar som brukar fastna i naglarna när du tar bort nagellacket med vanlig remover och en tuss. 

Ovido - Quiz & Flashcards