ellenhoog

Alla inlägg under augusti 2013

Av Ellen Höög - 15 augusti 2013 15:18

Sitter och rensar datorn, ska alldeles strax gå över till mobilrensning.
Älskar att kolla igenom massa gamla bilder, videos och låtar på datorn, man hittar så mycket roliga saker som man glömt för längesen!!

Av Ellen Höög - 15 augusti 2013 13:33

ligger i soffan och kollar på Frisörakuten, ett perfekt program för lilla mig som också ska bli frisör.
Ett tips för er som tycker att frisöryrket är roligt och spännande!
det går varje dag kl 12:35-13:35 på 5:an.

Av Ellen Höög - 15 augusti 2013 11:19

blir man lite mad eller?
har stått i kö på en speciell sak på Nelly.com i ca 3 veckor nu och väntat på det mailet som ska berätta för mig att mitt klädesplagg äntligen finns på lager igen. fick mailet igår, såg det idag, sprang till datorn, klickade på länken för att snabbt som fan klicka hem varan, SLUTSÅLD. är det här något jävla skämt? gaaah vad less jag blir.

får ställa mig i kö igen då.. helvete.


Av Ellen Höög - 15 augusti 2013 11:15

Godmorgon!
igår var en perfekt dag för att sitta inne så det enda jag gjorde igår var att planera ommöbleringen i mitt rum, städa, måla naglarna och kolla film. vid sjutiden kom Andreas, vi låg bara och prata och myste till tio då han var tvungen att åka hem eftersom han började jobba 06:30 idag. 
Idag ska jag försöka tvinga pappa att åka till ikea med mig någon dag så vi kan shoppa lite där till mitt rum, hehehe, inköpslistan på den hemsidan börjar bli lite för lång... 

världens finaste Sara

Av Ellen Höög - 14 augusti 2013 15:35

idag för första gången i hela mitt liv åt jag amerikanska pannkakor.
jag och linda fick idéen för någon dag sen att göra det och prova eftersom det ser så gott ut på bild.
och ja, visst var det gott. godare, nyttigare och mer mättande än vanliga pannkakor. 
det blir nog en perfekt frukost när mitt träningsschema börjat, minus sylten och grädden såklart.

Av Ellen Höög - 14 augusti 2013 15:15

Hade en jättemysig kväll igår med tjejerna, tog bussen vid elva hem med michelle.
När jag kom hem kom jag på att jag glömt nyckeln så... jag var utlåst.
Tur att jag har Linda som tog emot mig med öppna armar när jag till henne iskall och trött..

   

Av Ellen Höög - 13 augusti 2013 16:45

färdig och taggad på att dra på tjejkväll med mina fina tjejer. 

 

Av Ellen Höög - 13 augusti 2013 16:03

Jag vill tipsa er om thrill-ogin The Final Destination. Det finns fem filmer, jag har sett de tre första.
Själv tycker jag att den tredje är bäst. en perfekt skräckfilm för dig som gillar skräckfilmer utan hoppscener.
jättebra, spännande och jättebra handling. shoot peeps.

  

Ovido - Quiz & Flashcards